Omgaan met digitale agressie

da's wijs

Als klantenservicemedewerker ben jij hét aanspreekpunt voor klanten. Je beantwoordt vragen, lost problemen op of noteert klachten met als doel de kwaliteit van het contact zo hoog mogelijk te houden. dit doe je door iedereen netjes te woord te staan, jezelf te verdiepen in de situatie en de beste oplossing te bieden. Steeds vaker verloopt dit proces via digitale kanalen zoals een chatbox, whats-app of social media.

Ondanks jouw vaardigheden op het gebied van klantvriendelijkheid, communicatie en servicegerichtheid kent het digitaal te woord staan van klanten haar uitdagingen. Zo kun je te maken krijgen met een ontevreden klant die zijn ongenoegen middels grensoverschrijdend gedrag uit. 

Wil jij leren hoe je ongewenst gedrag begrenst? Hoe je een digitaal conflict kunt voorkomen? Hoe je kunt omgaan met digitale agressie en intimidatie? En hoe jij zorg draagt voor je eigen mentale gezondheid? 

Volg dan de training Omgaan met digitale agressie en leer hoe je conflictvaardigheden digitaal kunt toepassen.

In het kort

  • Ontdek verschillende vormen van digitaal grensoverschrijdend gedrag
  • Leer hoe je grensoverschrijdend gedrag digitaal begrenst
  • Word conflictvaardig in digitaal klantencontact
  • Vergroot je mentale weerbaarheid

Voor wie?

Klantenservice medewerkers

Duur:

1 dagdeel

Kosten:

€ 149,00
per persoon, vanaf 6 personen
Deze training incompany binnen jouw bedrijf?

Wat kun je verwachten?

De training Omgaan met digitale agressie bestaat uit 1 module. De module neemt 1 dagdeel in beslag.

Omgaan met digitale agressie

Binnen de training Omgaan met digitale agressie staat het omgaan met digitaal grensoverschrijdend gedrag van klanten centraal. De training richt zich op het voorkomen van escalatie, inzetten van de-escalatie en het gebruik van effectieve gesprekstechnieken gedurende het digitale klantencontact.

In het kort:

  • Verdiep je in verschillende vormen van digitaal grensoverschrijdend gedrag
  • Ontdek de belangrijkste veroorzakers van digitaal grensoverschrijdend gedrag
  • Leer hoe je grensoverschrijdend gedrag, met behoud van klantvriendelijkheid, digitaal begrenst
  • Vergroot je digitale communicatievaardigheden tijdens een (dreigende) conflictsituatie
  • Ontdek hoe je escalatie kunt voorkomen 
  • Ontvang tools hoe je jouw mentale weerbaarheid kunt vergroten

Trainers


De training Omgaan met digitale agressie wordt gegeven door trainers met een gedegen opleiding en ruime praktijkervaring. Iedere trainer kent zijn of haar eigen specialisme.

De trainers kennen een flinke dosis praktijk- en trainingservaring en gaan altijd voor optimaal resultaat.

De eigentijdse trainingsmanier zorgt er daarnaast voor dat ook deze training uniek in zijn soort is. Innovatief, to the point, actiegericht en passend bij jouw praktijk. 

Studiebelasting

De training duurt 1 dagdeel. Aan de training zijn daarnaast geen zelfstudie-uren verbonden. De training wordt afgesloten met een reflectieopdracht. 

De totale studiebelasting is 4 uur.

Locatie

De training wordt gegeven bij jou op locatie.