Reglementen

Hieronder vind u onze reglementen

Privacystatement

Dit privacystatement heeft betrekking op uw deelname aan het opleidingsaanbod van de Zinpel (“wij” of “ons”), gevestigd aan Dorpsweg 2, 1631 DD in Oudendijk, ingeschreven in het register van de Nederlandse Kamer van Koophandel onder nummer 93640609

Zinpel heeft een uniek opleidingsaanbod voor professionals in de zorg en het onderwijs.

In dit beleid beschrijven wij welke persoonsgegevens wij van u verzamelen met betrekking tot deelname aan het opleidingsaanbod ons, hoe wij met deze persoonsgegevens omgaan en welke rechten in dat kader aan u toekomen.

  1. PERSOONSGEGEVENS EN DOELEINDEN

Een persoonsgegeven is ieder gegeven, dat een natuurlijk persoon (direct of indirect) kan identificeren. Een persoonsgegeven kan een naam of telefoonnummer, maar bijvoorbeeld ook een geboortedatum of e-mailadres zijn.

Wij verzamelen uw Voornaam en achternaam, adresgegevens, werkgever (indien van toepassing), telefoonnummer en emailadres voor de navolgende doeleinden:

  • Het bevestigen van inschrijving door middel van een digitaal en/of papieren bevestiging
  • Het toezenden van lesmateriaal
  • Het registreren in de Mijn Zinpel-omgeving
  • Het beantwoorden van vragen binnen de Mijn Zinpel-omgeving
  • Het maken van een certificaat na afronden van de scholing
  • Het toezenden van evt promotiemateriaal
  • Het toezenden van de nieuwsbrief
  • Het analyseren van bezoekers per regio

Het verstrekken van de persoonsgegevens is volgens de overeenkomst verplicht. Indien deze persoonsgegevens niet worden verstrekt, is het inschrijven voor of het afnemen van het opleidingsaanbod niet mogelijk.

  1. MET WIE DELEN WIJ PERSOONSGEGEVENS?

Wij verstrekken uw Persoonsgegevens aan niemand anders dan Zinpel.

Wij kunnen voorts derden inschakelen in het kader van de uitvoering van het opleidingsaanbod van Zinpel. Deze derden zijn verwerkers van ons en verwerken de gegevens slechts ten behoeve van ons en voor geen enkel ander doel.

Wij geven uw persoonsgegevens niet door aan (rechts)personen buiten de Europese Economische Ruimte.

  1. BEWAARTERMIJNEN

Uw gegevens worden vanaf het moment van bevestiging van de inschrijving of afname 7 jaren bewaard

  1. BEVEILIGING VAN PERSOONSGEGEVENS

Wij hebben passende technische en organisatorische maatregelen genomen om uw persoonsgegevens te beveiligen tegen verlies of een andere vorm van onrechtmatige verwerking. Wij werken hierbij nauw samen met een ICT organisatie welke ISO9001

WIJZIGINGEN IN ONS PRIVACY BELEID

We kunnen dit privacy beleid van tijd tot tijd wijzigen door de inhoud te wijzigen door middel van verwijderen, toevoegen en/of aanpassen. U wordt digitaal op de hoogte gesteld per e-mail wanneer er wijzigingen zijn doorgevoerd.

UW RECHTEN

U heeft het recht ons te verzoeken om:

  • inzage te geven in uw persoonsgegevens;
  • uw persoonsgegevens te laten aanvullen, corrigeren of verwijderen;
  • bezwaar aan te tekenen tegen de verwerkingen van uw persoonsgegevens;
  • uw persoonsgegevens te beperken; en/of
  • uw persoonsgegevens door te geven aan u of aan een derde.

Deze rechten zijn niet absoluut. Wij zullen uw verzoek beoordelen conform de Algemene Verordening Gegevensbescherming. Wij zullen u zo spoedig mogelijk, maar in elk geval binnen een maand na ontvangst van uw verzoek, informatie verstrekken over de acties die wij hebben ondernomen naar aanleiding van uw verzoek. Deze termijn kunnen wij met twee maanden verlengen in verband met de complexiteit van uw verzoek of het aantal verzoeken dat wij krijgen. We zullen u in dat geval informeren.

U heeft op elk moment het recht om een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens.

  1. Contact

Indien u vragen heeft over dit privacystatement kunt u contact met ons opnemen via: info@zinpel.nl.

Wij zullen zo spoedig mogelijk, maar zeker binnen 4 weken reageren.

Klachtenregeling en Interne Gedragslijn Zinpel  

Inleiding

Dit document bevat de klachtenregeling van Zinpel en de interne gedragslijn voor klachtpreventie.

Zinpel B.V. is gevestigd aan Dorpsweg 2, 1631 DD Oudendijk.

Contact: info@zinpel.nl.

Artikel 1 – Begripsomschrijvingen

Zinpel: de directie van Zinpel B.V.

Klager: een afnemer of cursist die gebruikmaakt van diensten of trainingen van Zinpel.

Klacht: een schriftelijke uiting van onvrede over de inhoud, organisatie of uitvoering van een dienst of training van Zinpel.

Artikel 2 – Indienen van een klacht

  1. Alle klachten worden schriftelijk, gemotiveerd en ondertekend ingediend bij de directie van Zinpel.
  2. Indiening kan via info@zinpel.nl of per post naar Dorpsweg 2, 1631 DD Oudendijk.
  3. Tegen besluiten van algemene strekking staat geen klachtrecht open.

Artikel 3 – Behandeling van de klacht

  1. Zinpel bevestigt binnen twee werkdagen de ontvangst van de klacht per email.
  2. Relevante informatie wordt gedeeld met derden( jurist, betrokken personen etc) voor zover toegestaan binnen privacywetgeving om de klacht te kunnen beoordelen.
  3. De klacht wordt uiterlijk binnen vier weken na ontvangst inhoudelijk behandeld en de klager wordt in de gelegenheid gesteld de klacht toe te lichten, u ontvangt hiervoor een uitnodiging.
  4. Van deze toelichting wordt een verslag gemaakt en aan de klager toegezonden.
  5. Indien de afhandeling meer tijd vergt, wordt de klager hierover tijdig schriftelijk geïnformeerd.

Artikel 4 – Uitspraak

  1. Uiterlijk vier weken na het horen neemt de directie een schriftelijke beslissing.
  2. De beslissing bevat ten minste: bevindingen, conclusies, eventuele maatregelen en de wijze van afhandeling.

Artikel 5 – Registratie en bewaartermijn

  1. Klachten worden vertrouwelijk geregistreerd.
  2. Registraties worden maximaal zes maanden bewaard, tenzij wet- of regelgeving anders voorschrijft.

Artikel 6 – Ingangsdatum

De termijn van uw klacht treedt in werking op de datum van ontvangst van uw klacht door Zinpel.

 

U mag van ons verwachten dat we zorgvuldig met uw klacht omgaan. Wij doen ons uiterste best om uw ervaring bij een deelname met Zinpel zo prettig mogelijk te laten verlopen. We horen graag van u wanneer wij kunnen verbeteren. Schroom niet om ons aan te spreken of een email te sturen. Wij voorkomen liever een klacht door naar u te luisteren en zo een oplossing te  vinden naar ieders tevredenheid. 

Heeft u toch de behoefte om een klacht in te dienen, dan kunt u dit doen volgens bovenstaande procedure. Wij zullen zo spoedig als mogelijk en met aandacht uw klacht in behandeling nemen en reageren.